Facem toate eforturile pentru a onora toate progrămările făcute pe site-ul nostru, uneori nu putem garanta că medicul vă poate primi fix la ora specificată de dumneavoastră, deoarece actul medical diferă de la un caz la altul ca durată și complexitate, dar vă asigurăm că veți fi consiltat în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru ințelegerea dumneavoastră!
Modificarea și anularea programărilor
Pentru a modifica sau anula o programare, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul +40 265 44 61 61 (int. 160). Serviciul este disponibil de luni până vineri, între orele 07:00 și 15:00.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Documente necesare pentru acordarea consultațiilor în ambulatoriul integrat spitalului:
• bilet de trimitere de la medicul de familie sau de la alt medic specialist, cu excepţia urgenţelor și afecțiunilor stabilite prin norme (Anexa nr. 13), care permit prezentarea direct la medicul de specialitate din ambulatoriu;
• cardul de asigurat, adeverință înlocuitoare card;
• buletin de identitate sau carte de identitate;
• pentru eliberarea concediului medical: adeverinţă în care se va menţiona numărul de zile de concediu medical de care a beneficiat salariatul în ultimele 12 luni;
• formularul de concediu medical iniţial (dacă este cazul) sau o copie a acestuia;
• certificat de naștere în cazul minorilor (0-14 ani);
• cupon de pensie;
• alte acte medicale relevante pentru situația dumneavoastră (bilet de externare, rezultate, analize de laborator, investigații radiologice etc.).