Spitalul Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu" Tarnaveni
www.spitaltarnaveni.ro
Anunturi Posturi Vacante

 Important !

ANUNT

 

Spitalul Municipal  „Dr. Gheorghe Marinescu”,  cu sediul in mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures, organizeaza concurs conform  H.G. nr. 1336/2022, si respectand prevederile O.U.G. 115/2023 pentru ocuparea urmatoarelor functii contractuale vacante  :

- 1 post de consilier juridic la Compartimentul juridic

- 1 post de informatician la Compartimentul informatic

- 1 post de asistent social la sectia Psihiatrie III cronici permanenti

Conditiile specifice pentru postul de consilier juridic : -Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul juridic

- nu se afla in vreunul din cazurile de nedemnitate prevazute de Legea nr.514/2003 privind organizarea si exercitarea profesiei de consilier juridic:

a) cel care a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni de natura a aduce atingere profesiei de consilier juridic

b) cel care, in exercitarea profesiei de consilier juridic  a savarsit abuzuri prin care au fost incalcate drepturi si libertati fundamentale ale omului stabilite prin hotarare judecatoreasca irevocabila

c) cel care este declarat nedemn pentru alte cauze de lege

- nu se solicita vechime

Conditiile specifice pentru postul de informatician la Compatimentul informatic

- Studii superioare de scurta durata cu diploma de licenta/diploma de absolvire si certificat de competente digitale-utilizator experimentat

- nu se solicita vechime

Conditiile specifice pentru postul de asistent social la sectia Psihiatrie III cronici permanenti

- studii superioare sau studii superioare de scurta durata absolvite cu diploma de licenta  in domeniul ”Asistenta sociala”

- dovada inregistrarii in Registrul National al Asistentilor Sociali din Romania in conformitate cu dispozitiile Legii nr.466/2004 privind statutul asistentului social

- nu se solicita vechime

Conditiile generale de participare la concurs sunt:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs, inclusiv conditiile de exercitare a profesiei;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

Dosarele de concurs pentru posturile mai susmentionate vor contine urmatoarele documente:

a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (H.G. nr. 1.336/2022);

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale fiecarui post ;

e) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar; sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

h) curriculum vitae, model comun european

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii

Copiile de pe actele prevazute lit. b), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs;

Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in perioada 26.06.2024-09.07.2024, pana la ora 14.00 la sediul Spitalul Municipal  Dr.Gheorghe Marinescu,  mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures.

Concursul pentru ocuparea posturilor mai susmentionate se va desfasura la sediul spitalului astfel: 

- Selectia dosarelor de inscriere in perioada 10.07.2024- pana la ora 15.00

- Proba scrisa  in data de 17.07.2024  ora 9.00

- Interviul de selectie  in data de 23.07.2024  ora 9.00

 Concursul se va desfasura dupa urmatorul calendar:

 

Data publicarii 25.06.2024


26.06.2024-09.07.2024 pana la ora 14.00

Depunerea dosarelor de inscriere la concurs

10. 07.2024- pana la ora 15.00

Selectia dosarelor de inscriere

11.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor selectiei  dosarelor de inscriere

12.07.2024 pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele  selectiei dosarelor de inscriere

15.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor contestatiilor privind rezultatele  selectiei dosarelor de inscriere

17.07.2024  ora 9.00

PROBA  SCRISA

18.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea  rezultatelor la  proba scrisa

19.07.2024  pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor la proba scrisa

22.07.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor  la contestatiile  probei scrise

23.07.2024  ora 9.00

INTERVIUL DE SELECTIE

24.07.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor la interviul de selectie

25.07.2024 pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor la interviul de selectie

26.07.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor la contestatiile  interviului de selectie

29.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor finale


Relatii suplimentare la sediul Spitalului Municipal  Dr.Gheorghe Marinescu,  mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures, persoana de contact: Precup Antonela-sef serviciu RUNOS,telefon 0265446161,interior 150, fax 0265446156.

Concursul de va desfasura la sediul Spitalului Municipal  Dr.Gheorghe Marinescu,  mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures.

 

Bibliografia pentru ocuparea postului de consilier juridic

1) Constitutia Romaniei;

2) Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;

3) Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila, republicata, cu modificarile ulterioare (cu exceptia cartilor: III, IV, VI);

4) Legea nr. 287/2009 privind Noul Cod civil, republicata cu modificarile si completarile ulterioare (Cartea - III-a, Titlu VI -proprietatea publica, Cartea - V-a);

5) Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare;

6) Codul penal din 17 iulie 2009 (LEGEA nr. 286/2009) cu modificarile si completarile ulterioare ( Partea Generala - Titlul I, II; Partea Speciala - Titlul II, V, VI, VII (Capitolul. IV, V , VI), VIII ( Capitolul I);

7) Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 - Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

8) Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;

9) Legea nr. 514/2003, privind organizarea si exercitarea functiei de consilier juridic, cu modificarile si completarile ulterioare;

10) Statutul din 6 martie 2004 al profesiei de consilier juridic, cu modificarile si completarile ulterioare;

11) Legea nr.95/2006, privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare (Titlul VII Spitalele, Titlul VIII Asigurarile Sociale De Sanatate);

12) Legea nr.554/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;

13) Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice si Normele metodologice de aplicare;

14) Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale si Normele metodologice de aplicare;

15) Hotararea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;

16) Legea nr. 101/2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor;

17) Ordonanta Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

18) Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor modificata si completata prin Legea nr.233/2002 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr.27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;

19) Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

20) Legea nr. 46/2003 privind drepturile pacientului, cu completarile si modificarile ulterioare;

21) Norme din data de 12 decembrie 2016 de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003;

22) Regulamentul (UE) 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE;

23) Legea nr. 129 din 15 iunie 2018 pentru modificarea si completarea Legii nr. 102/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, precum si pentru abrogarea Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

 

Tematica pentru ocuparea postului de consilier juridic

1) Legea nr. 95/2006 — Titlul VII Spitalele;

2) Legea nr. 95/2006 — Titlul VIII Asigurarile sociale de sanatate;

3) Legea nr. 95/2006 — Titlul XVI – Raspunderea civila a personalului medical si a furnizorului de produse si servicii medicale, sanitare si farmaceutice;

4) Legea nr. 514/2003, privind organizarea si exercitarea functiei de consilier juridic si Statutul din 6 martie 2004 al profesiei de consilier juridic - Drepturile si indatoririle consilierului juridic;

5) Legea nr. 46/2003 privind drepturilor pacientului - Consimtamantul pacientului privind interventia medicala;

6) Legea nr. 46/2003 privind drepturilor pacientului - Dreptul la confidentialitatea informatiilor si viata privata a pacientului;

7) Legea nr. 287/2009 privind Noul Cod civil - Definitia dreptului de proprietate publica si cazurile de dobandire a dreptului de proprietate publica;

8) Legea nr. 287/2009 privind Noul Cod civil - Drepturile reale corespunzatoare proprietatii publice (dreptul de administrare, dreptul de concesiune dreptul de folosinta cu titlu gratuit);

9) Legea nr. 287/2009 privind Noul Cod civil - Nulitatea contractului (nulitatea absoluta, nulitatea relativa);

10) Legea nr. 287/2009 privind Noul Cod civil - Rezolutiunea si rezilierea prestatiilor;

11) Legea nr. 287/2009 privind Noul Cod civil - Raspunderea civila delictuala;

12) Legea nr. 287/2009 privind Noul Cod civil - Regimul juridic al proprietatii publice;

13) Legea nr. 287/2009 privind Noul Cod civil - Prescriptia extinctiva;

14) Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila - Cuprinsul cererii de chemare in judecata;

15) Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila - Exceptiile procesuale (notiune, invocare, procedura de solutionare);

16) Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila - Urmarirea silita asupra bunurilor debitorului - limitele urmaririi veniturilor banesti;

17) Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedura civila - Cererea de poprire — infiintarea popririi, obligatiile tertului poprit si desfiintarea popririi;

18) O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor - Informatii considerate de interes public si modul de solutionare a acestora;

19) O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor - Informatii exceptate de la accesul liber al cetatenilor;

20) Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice si Normele metodologice de aplicare - Principiile care stau la baza atribuirii contractului de achizitie publica;

21) Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice si Normele metodologice de aplicare - Tipuri de contracte de achizitie publica (enumerare, definitie);

22) Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice si Normele metodologice de aplicare - Tipuri de proceduri de achizitie publica (enumerare si scurta detaliere);

23) Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice si Normele metodologice de aplicare - Dosarul achizitiei publice;

24) Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii - Modificarea contractului individual de munca;

25) Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii - Suspendarea contractului individual de munca;

26) Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii - Contractul individual de munca pe durata determinata;

27) Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii - Formarea profesionala si concediile pentru formare profesionala;

28) Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii - Raspunderea disciplinara a salariatilor;

29) Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii - Raspunderea patrimoniala in dreptul muncii;

30) Legea nr. 286/2009 – Codul penal - Infractiuni contra persoanei;

31) Legea nr. 286/2009 – Codul penal - Infractiuni de coruptie si de serviciu;

32) Lege nr. 129 din 15 iunie 2018 - Prelucrarea datelor cu caracter personal privind starea de sanatate;

33) Legea nr.554/2004 privind contenciosul administrativ - Procedura de solutionare a cererilor in contenciosul administrativ - procedura prealabila, obiectul actiunii judiciare, termenul de introducere a actiunii, suspendarea executarii actului);

 

Bibliografia pentru ocuparea postului de informatician la Compartimentul informatic

Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare (Capitolul -Spitale);

Microsoft Windows 10

Retele locale de calculatoare. Proiectare si administrare.

Microsoft Office 2021 pentru Windows,

 

Tematica pentru postul de informatician la Compartimentul informatic

1. Calculatoare personale:Arhitectura calculatoarelor personale de tip PC;Componente si caracteristici;Suporti magnetici: tipuri, caracteristici principale;Periferice: imprimante; Diagnosticare defecte la calculatoare si periferice

2. Sisteme de operare:Tipuri, clasificare, utilizare;Configurare si administrare: Windows 10-Windows 11

3. Retele locale de calculatoare:Medii de comunicatie;Structura generala, component;Topologii: definire, avantaje si dezavantaje

4. Microsoft Office 2021:Instalarea suitei Office 2021:Utilizarea aplicatiilor Word, Excel, PowerPoint, Access, Out

 

Tematica  pentru ocuparea  postului de asistent social:

1. Valori si abilitati in practica asistentei sociale

2. Tehnici sociologice-intrevederea, interviul si observatia

3 .Atasament, participarea si ingrijirea in asistenta sociala

4. Tehnici de baza in practica asistentei sociale(relatia de ajutor si deprinderi de comunicare folosite in relatia de ajutor)

5. Asistenta sociala la nivel individual, comunitar, societal

6. Dreptul la confidentialitatea informatiilor si viata privata a pacientului

7. Definirea si clasificarea serviciilor sociale

 

Bibliografie  pentru ocuparea postului de asistent social:

1. Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii(drepturile pacientului)

2. Legea nr. 292/2011 a asistentei sociale, cu modificarile si completarile ulterioare

3. ”Tratat de metodologie sociologica. Fundamente ale asistentei sociale”, Vasile Miftode

4. ”Tehnici in asistenta sociala”, Gabriela Irimescu

6. ”Dinamica familiei si elemente de asistenta sociala (note de curs),Carmen-Gabriela Mandrila

 

Rezultatul probei scrise

Rezultatul selectiei dosarelor 

Regulament de concurs


 

 Important !

ANUNT


Spitalul Municipal  „Dr. Gheorghe Marinescu”, cu sediul in mun. Tarnaveni, str. Victor Babes nr. 2, judetul Mures, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022 si respectand prevederile O.U.G. 115/2023, dupa cum urmeaza:

- 2 posturi de infirmieri (la sectiile Chirurgie si Psihiatrie III cronici permanenti)

- 2 posturi de ingrijitoare de curatenie (la Laborator de medicina fizica si reabilitare)

- 2 posturi de registratori medicali la (Laborator de medicina fizica si reabilitare si Farmacie)

Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15  al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiilor contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare posturilor de infirmieri sunt:

- Studii: Minimum 10 clase si cursul de infirmieri. (obligatoriu)

- Nu se solicita vechime in munca

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiilor contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare posturilor  de ingrijitoare de curatenie sunt:

-Studii: Minimum scoala generala

- Nu se solicita vechime

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiilor contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare posturilor de registratori medicali sunt:

Studii: Liceul cu diploma de bacalaureat si competenta digitala nivel mediu/curs de operator calculator

- Nu se solicita vechime in munca

Pentru inscrierea la concurs candidatii pentru posturile de infirmieri, posturile  de ingrijitoare de curatenie  si posturile de registratori medicali vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

h) curriculum vitae, model comun european.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii

Copiile de pe actele prevazute lit. b), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs;

Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in perioada 25.06.2024-08.07.2024 pana la ora 14.00 la sediul Spitalul Municipal  Dr.Gheorghe Marinescu,  mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures.

Concursul pentru ocuparea posturilor mai susmentionate se va desfasura la sediul spitalului astfel: 

- Selectia dosarelor de inscriere in perioada 09.07.2024- pana la ora 15.00

- Proba scrisa  in data de  16.07.2024  ora 9.00

- Interviul de selectie  in data de 22.07.2024  ora 9.00

 

Data publicarii 21.06.2024


25.06.2024-08.07.2024 pana la ora 14.00

Depunerea dosarelor de inscriere la concurs

09. 07.2024- pana la ora 15.00

Selectia dosarelor de inscriere

10.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor selectiei  dosarelor de inscriere

11.07.2024 pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele  selectiei dosarelor de inscriere

12.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor contestatiilor privind rezultatele  selectiei dosarelor de inscriere

16.07.2024  ora 9.00

PROBA  SCRISA

17.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea  rezultatelor la  proba scrisa

18.07.2024  pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor la proba scrisa

19.07.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor  la contestatiile  probei scrise

22.07.2024  ora 9.00

INTERVIUL DE SELECTIE

23.07.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor la interviul de selectie

24.07.2024 pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor la interviul de selectie

25.07.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor la contestatiile  interviului de selectie

26.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor finale


Relatii suplimentare la sediul Spitalului Municipal  Dr.Gheorghe Marinescu,  mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures, persoana de contact: Precup Antonela-sef serviciu RUNOS,telefon 0265446161,interior 150, fax 0265446156.

Concursul de va desfasura la sediul Spitalului Municipal  Dr.Gheorghe Marinescu,  mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures.

 

BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea posturilor de infirmieri:

 

1. Fisa postului pentru infirmiera.

2. Ordinul MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia.

Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere,  prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare.

Ordinul nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale.

Legea drepturilor pacientului nr.46/2003 cu modificarile si completarile ulterioare.

Ordinul nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003;  

ORDIN nr. 1025 din 7 decembrie 2000 pentru aprobarea Normelor privind serviciile de spalatorie pentru unitatile medicale

PROGRAMUL NATIONAL DE PREGATIRE A INFIRMIERILOR –NOTE DE CURS- 2012 – ,,ORDINUL ASISTENTILOR MEDICALI GENERALISTI, MOASELOR SI ASISTENTILOR MEDICALI DIN ROMANIA”.


TEMATICA pentru ocuparea posturilor de infirmieri:

1. Atributiile specifice infirmierului conform fisei postului.

2. Ordinul MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia.

- ANEXA Nr. 1 - Norme tehnice  privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private:

· CAPITOLUL I   - Definitii

· CAPITOLUL II  - Curatarea

· CAPITOLUL III - Dezinfectia 

- ANEXA Nr. 3 - Procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc.

3. Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere,  prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare.

- ANEXA Nr. 3 - Metodologia de supraveghere a expunerii accidentale a personalului care lucreaza in sistemul sanitar la produse biologice.

- ANEXA Nr. 4 - Precautiunile standard - Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si limitarea infectiilor asociate asistentei medicale.

4. Ordinul nr. 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale:

- ANEXA1   cap.II –Definitii

· CAPITOLUL III  - Clasificari

· CAPITOLUL V   - Colectarea deseurilor medicale

· CAPITOLUL VI  -  Ambalarea deseurilor medicale

· CAPITOLUL VII -  Stocarea temporara a deseurilor rezultate din activitatile medicale

- ANEXA 3-  Conditii de colectare prin separare la locul producerii, pe categoriile stabilite, a deseurilor rezultate din activitati medicale.

5. Ordinul 1025 / 2000 - Norme privind serviciile de spalatorie pentru unitatile medicale:

- aliniatul 3. -  Colectarea la sursa si ambalarea lenjeriei

- aliniatul 4. -  Transportul si depozitarea lenjeriei murdare

- aliniatul 5.-   Sortarea lenjeriei

- aliniatul 11. -Depozitarea si transportul lenjeriei curate

- aliniatul 12. 6 - Responsabilitati ale infirmierei

6. Legea drepturilor pacientului nr.46/2003 cu modificarile si completarile ulterioare.

7. Ordinul nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003. 

8. PROGRAMUL NATIONAL DE PREGATIRE A INFIRMIERELOR

Modul III – Tehnici de ingrijire.

A – Ingrijiri generale ale pacientilor pag. 39-76

B – Ingrijiri ale pacientilor pag.76-115

C – Igrijiri specifice ale pacientilor 115-134

Modul IV – Acordarea ingrijirilor de igiena pentru persoanele ingrijite si ingrijirea spatiului in care se afla persoanele ingrijite – pag. 135-177


BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea posturilor de ingrijitoare de curatenie 


1. Fisa postului pentru ingrijitoarea de curatenie.

2. Ordinul MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia.

3. Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere,  prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare.

4. Ordinul nr. 1.226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale.

5. ORDIN nr. 1.025 din 7 decembrie 2000 pentru aprobarea Normelor privind serviciile de spalatorie pentru unitatile medicale.

6. Legea drepturilor pacientului nr.46/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.

7. Ordinul nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003. 


TEMATICA pentru ocuparea posturilor de ingrijitoare de curatenie 


1. Atributiile specifice ingrijitoarei de curatenie conform fisei postului.

2. Ordinul MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia:

- ANEXA Nr. 1- NORME TEHNICE  privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private.

· CAPITOLUL I - Definitii

· CAPITOLUL II - Curatarea

· CAPITOLUL III - Dezinfectia 

- ANEXA Nr. 3 - Procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc.

3. Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere,  prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare:

- ANEXA Nr. 3 - METODOLOGIA de supraveghere a expunerii accidentale la produse biologice a personalului care lucreaza in sistemul sanitar.

- ANEXA Nr. 4 -  PRECAUTIUNILE STANDARD - Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si limitarea infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare.

9. Ordinul nr. 1.226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitatile medicale:

- ANEXA 1 CAPITOLUL II-Definitii

· CAPITOLUL III - Clasificari

· CAPITOLUL V - Colectarea deseurilor medicale

· CAPITOLUL VI - Ambalarea deseurilor medicale

· CAPITOLUL VII - Stocarea temporara a deseurilor rezultate din activitatile medicale

- ANEXA 3-  CONDITII de colectare prin separare la locul producerii, pe categoriile stabilite, a deseurilor rezultate din activitati medicale.

10. Legea drepturilor pacientului nr.46/2003, cu modificarile si completarile ulterioare.

11. Ordinul nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003. 


 TEMATICA pentru ocuparea posturilor vacante de registratori medicali:

1. Bazele informaticii

Arhitectura generala a unui calculator

Sistemul de operare Windows

- Autentificare ca utilizator

- Suprafata de lucru Windows

- Gestionarea ferestrelor si comenzile meniului de control

- Familia de butoane

Windows Explorer:

- Lansare in executie

- Meniurile programelor Windows Explorer si My Computer

- Copier, transferare, stergere fisiere

Microsoft Office:

- trasaturi commune aplicatiilor Office

Microsoft Word

- Lansarea si inchiderea aplicatiei Word

- Ecranul Word

- Bara de meniuri

- Bara cu butoane standard, cu butoane de formatare

- Crearea unui document nou

- Deschiderea unui document existent

- Salvarea si imprimarea unui document

- Introducerea textului

- Modificarea textului.

Microsoft Excel

- Crearea de tabele

- Crearea si utilizarea formulelor de calcul

- Transferul de informatii intre aplicatiile Excel si Word

Adobe Acrobat Reader

- Deschiderea unui document de tip PDF

- Cautarea in documente de tip PDF

Retele de calculatoare

- Definitie, destinatie

- Precautii generale privind protectia antivirus

2. Drepturile pacientului

3. Persoanele asigurate; Drepturile si obligatiile asiguratilor,

4. Servicii medicale suportate din Fondul national unic de asigurari de sanatate: Servicii medicale profilactice; Servicii medicale curative; Medicamente, material sanitare, dispozitive medicale si alte mijloace terapeutice; Servicii medicale de ingrijiri la domiciliu si alte servicii speciale;

5. Servicii medicale care nu sunt suportate din Fondul national unic de asigurari sociale de sanatate.

6. Inregistrarea si raportarea statistica a pacientilor care primesc servicii medicale in regim de spitalizare continua si spitalizare de zi;

7. Cardul European si Cardul national de asigurari de sanatate.

8. Precautiunile standard din Anexa nr. IV la Ordinul MSP nr.1101/2016 privind aprobarea Normelor de supreveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale din unitatile sanitare, cu modificarile si completarile ulterioare.


BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea posturilor vacante de registratori medicali:


1. Fisa postului pentru registrator medical.

2. Microsoft Windows 10, Windows 7, Microsoft Office 2019 si Microsoft Office 2007 – Manuale de utilizare (surse: www.youtube.com, alte surse internet)

3. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, Normele de aplicare a legii aprobate prin OMS nr. 1410/2016, cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Ordinul MSP nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supreveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale din unitatile sanitare, cu modificarile si completarile ulterioare .

5. Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare (republicata) , cu modificarile si completarile ulterioare. Titlul VIII

cap.I-Dispozitii generale, cap. II – Asiguratii, sectiunea 1 – Persoanele asigurate, Titlul IX – Cardul european si cardul national de asigurari de sanatate;

6. Ordinul ministrului sanatatii publice si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.782/576/2006 privind inregistrarea si raportarea statistica a pacientilor care primesc servicii medicale in regim de spitalizare continua si spitalizare de zi, cu modificarile si completarile ulterioare.


Rezultatul probei scrise

Rezultatul selectiei dosarelor

Fisa postului - Ingrijitor de curatenie

Fisa postului - Infirmier

Fisa postului - Registrator medical 

Regulament de concurs


 

 Important !

ANUNT


Spitalul Municipal  „Dr. Gheorghe Marinescu”,  cu sediul in mun. Tarnaveni, str. Victor Babes, nr. 2, judetul Mures, organizeaza concurs conform  H.G. nr. 1336/2022, pentru ocuparea urmatoarelor functii contractuale vacante:

- 8 posturi de asistenti  medicali generalisti (la sectiile Medicina Interna I, comp. Gastroenterologie, comp. Cardiologie, Pediatrie, Neurologie, cab. Pneumologie, cab. Gastroenterologie)

- 3 posturi de asistenti medicali de balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare la Laborator de medicina fizica si reabilitare. Se accepta si asistenti medicali generalisti.

Conditiile specifice pentru asistentii medicali generalisti (la sectiile Medicina Interna I, comp.Gastroenterologie, comp.Cardiologie, Pediatrie, Neurologie, cab.Pneumologie, cab.Gastroenterologie)  : - Studii:Liceul cu diploma de bacalaureat+ studii postliceale de asistent medical generalist sau studii superioare de scurta durata de asistent medical generalist sau studii superioare de asistent medical generalist.

- certificat de membru OAMGMAMR pentru asistenti medicali

- adeverinta eliberata de OAMGMAMR pentru participare la concurs .

- Nu se solicita vechime in munca

Conditiile specifice pentru asistentii medicali de balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare la Laborator de medicina fizica si reabilitare: - Studii:Liceul cu diploma de bacalaureat+ studii postliceale de asistent medical de balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare sau de asistent medical generalist; sau studii superioare de scurta durata de asistent medical de balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare sau asistent medical generalist; sau studii superioare de asistent medical  de balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare sau de asistent medical generalist.

- certificat de membru OAMGMAMR pentru asistenti medicali

- adeverinta eliberata de OAMGMAMR pentru participare la concurs .

- Nu se solicita vechime in munca

Conditiile generale de participare la concurs sunt:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs, inclusiv conditiile de exercitare a profesiei;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

Dosarele de concurs pentru posturile de asistenti medicali generalisti/ asistenti medicali de balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare vor contine urmatoarele documente:

a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (H.G. nr. 1.336/2022);

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor pentru posturile de asistenti medicali generalisti : diploma de bacalaureat si diploma  de scoala postliceala de asistent medical generalist sau studii superioare de scurta durata sau studii superioare de asistent medical generalist (se accepta si adeverinta in termen de valabilitate) si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitat de autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului   ( certificat de membru OAMGMAMR pentru asistenti medicali, adeverinta eliberata de OAMGMAMR pentru participare la concurs).

Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor pentru posturile de asistenti medicali balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare: Liceul cu diploma de bacalaureat+ studii postliceale de asistent medical de balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare sau de asistent medical generalist; sau studii superioare de scurta durata de asistent medical de balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare sau asistent medical generalist; sau studii superioare de asistent medical  de balneofizioterapie si masaj / balneofiziokinetoterapie si recuperare sau de asistent medical generalist (se accepta si adeverinta in termen de valabilitate) si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitat de autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului   ( certificat de membru OAMGMAMR pentru asistenti medicali, adeverinta eliberata de OAMGMAMR pentru participare la concurs).

e) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar; sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

h) curriculum vitae, model comun european

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii

Copiile de pe actele prevazute lit. b), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs;

Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in perioada 21.06.2024-05.07.2024 pana la ora 14.00 la sediul Spitalul Municipal  Dr.Gheorghe Marinescu,  mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures.

Concursul pentru ocuparea posturilor mai susmentionate se va desfasura la sediul spitalului astfel: 

- Selectia dosarelor de inscriere in perioada 08.07.2024- pana la ora 15.00

- Proba scrisa  in data de 15.07.2024  ora 9.00

- Interviul de selectie  in data de 19.07.2024  ora 9.00

 

Data publicarii 20.06.2024

 

21.06.2024-05.07.2024 pana la ora 14.00

Depunerea dosarelor de inscriere la concurs

08. 07.2024- pana la ora 15.00

Selectia dosarelor de inscriere

09.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor selectiei  dosarelor de inscriere

10.07.2024 pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele  selectiei dosarelor de inscriere

11.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor contestatiilor privind rezultatele  selectiei dosarelor de inscriere

15.07.2024  ora 9.00

PROBA  SCRISA

16.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea  rezultatelor la  proba scrisa

17.07.2024  pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor la proba scrisa

18.07.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor  la contestatiile  probei scrise

19.07.2024  ora 9.00

INTERVIUL DE SELECTIE

22.07.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor la interviul de selectie

23.07.2024 pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor la interviul de selectie

24.07.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor la contestatiile  interviului de selectie

25.07.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor finale

 

Relatii suplimentare la sediul Spitalului Municipal  Dr.Gheorghe Marinescu,  mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures, persoana de contact: Precup Antonela-sef serviciu RUNOS,telefon 0265446161,interior 150, fax 0265446156.

Concursul de va desfasura la sediul Spitalului Municipal  Dr.Gheorghe Marinescu,  mun.Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures.

TEMATICA SI BIBLIOGRAFIA pentru ocuparea posturilor de asistenti medicali generalisti, dupa cum urmeaza:

A).  TEMATICA

1. Atributiile specifice asistentului medical generalist si competentele asistentului medical conform Fisei postului.

2. Ordinul nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia:

- ANEXA Nr. 1 NORME TEHNICE  privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private

· CAPITOLUL I - Definitii

· CAPITOLUL II - Curatarea

· CAPITOLUL III - Dezinfectia 

· CAPITOLUL IV - Sterilizarea 

- ANEXA Nr. 3-  Procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc.

3. Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere,  prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare:

- CAPITOLUL II, ALINIATUL 13: Atributiile asitentei medicale responsabile de salon.

- ANEXA Nr. 3 - Metodologia de supraveghere a expunerii accidentale a personalului care lucreaza in sistemul sanitar la produse biologice.

- ANEXA Nr. 4 -  Precautiunile standard - Masuri minime obligatorii pentru prevenirea si limitarea infectiilor asociate asistentei medicale.

4. Ordinul nr. 1.226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale:

- ANEXA1 –CAPITOLUL II- Definitii

· CAPITOLUL III  - Clasificari

· CAPITOLUL IV - Minimizarea cantitatii de deseuri

· CAPITOLUL V  -  Colectarea deseurilor medicale

· CAPITOLUL VI - Ambalarea deseurilor medicale

· CAPITOLUL VII -  Stocarea temporara a deseurilor rezultate din activitatile medicale

· CAPITOLUL XII- Resposabilitati in domeniul gestionarii deseurilor medicale- Art. 64: Atributiile asistentei din unitatile sanitare.

5. Drepturile pacientului.

6. Exercitarea profesiei de asistent medical, cap.I exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical

7. Etica si deontologie profesionala.

8. Ghid de nursing – sub redactia Lucretia Titirca :

· Nevoia de a respira si de a avea o buna circulatie

· Nevoia de a bea si a manca

· Nevoia de a elimina

· Nevoia de a se misca si a avea o buna postura

· Nevoia de a dormi si a se odihni

· Nevoia de a se imbraca si dezbraca

· Nevoia de a mentine temperatura corpului in limite normale

· Nevoia de a fi curat, ingrijit, de a proteja tegumentele si mucoasele

· Nevoia de a comunica.

9. Tehnici de evaluare si ingrijiri acordate de asistentii medicali – sub redactia Lucretia Titirca:

· Punctiile

· Recoltarea produselor biologice si patologice

· Sondaje, spalaturi, clisme

· Administrarea medicamentelor

· Determinarea grupelor sanguine

· Transfuzia de sange

· Pregatirea preoperatorie

· Supravegherea postoperatorie si ingrjirile acordate pacientilor operati

· Pregatirea pacientului pentru explorari radiologice

· Pregatirea pacientului pentru explorari endoscopice

10. Urgentele medico-chirurgicale (Sinteze) – sub redactia Lucretia Titirca :

· Urgentele aparatului respirator

· Urgentele aparatului cardiovascular

· Urgentele abdominale

· Urgentele renale si urologice

· Socul

· Traumatismele vaselor si hemostaza provizorie

· Ingrijirea plagilor.

11. Ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali - sub redactia Lucretia Titirca.urmatoarele capitole:

- ingrijirea pacientului cu afectiuni/deficiente ale aparatului respirator

- ingrijirea pacientului cu afectiuni/deficiente ale aparatului cardiovascular

- ingrijirea pacientilor cu afectiuni ale aparatului digestiv si ale glandelor anexe

- ingrijirea pacientilorcu afectiuni/deficiente ale aparatului renal

- ingrijirea pacientilor in stare grava

- ingrijirea pacientilor cu afectiuni ale aparatului genital

- ingrijiri acordate in obstetrica

- ingrijiri in pediatrie-crestere,dezvoltare, maturitate

- ingrijirea pacientilor cu boli infecto-contagioase

- ingrijirea pacientilor cu afectiuni/deficiente psihiatrice

12. Breviar - Explorari functionale si ingrijiri speciale acordate bonavului:

· Explorarea functionala a aparatului respirator

· Explorarea functionala a aparatului cardiovascular

· Explorarea functionala a aparatului renal

· Ingrijiri speciale acordate bolnavilor

 

B) BIBLIOGRAFIA

1. Ordinul nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia.

2. Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere,  prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare.

3. Ordinul nr. 1.226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale.

4. Ordinul nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003. 

5. O.U.G. nr. 144/2008 modificata si completata cu Legea nr. 278/2015 privind exercitarea profesiei de asistent medical. - Site-ul O.A.M.G.M.A.M.R.: www.oamr.ro- Legislatie nationala.

6. Codul de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al asistentului medical din Romania.- Site-ul O.A.M.G.M.A.M.R.: www.oamr.ro - Legislatie nationala.

7. Ghid de nursing – cu tehnici de evaluare si ingrijiri corespunzatoare nevoilor fundamentale  sub redactia Lucretia Titirca, Editura Viata Medicala Romaneasca.

8. Tehnici de evaluare si ingrijiri acordate de asistenti medicali – sub redactia Lucretia Titirca, Editura Viata Medicala Romaneasca.

9. Urgentele medico-chirurgicale (Sinteze) – Lucretia Titirca; Editura Medical.;

10. Ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali - sub redactia Lucretia Titirca.

11. Breviar -  Explorari functionale si ingrijiri speciale acordate bolnavului- Lucretia Titirca , Editura Viata Medicala Romaneasca.

 

TEMATICA pentru ocuparea posturilor de asistenti medicali de balneofizioterapie

1. Bazele fiziologice generale ale electroterapiei

2. Curentul galvanic

3. Curenti de joasa frecventa

4. Actiunile curentilor de medie frecventa

5. Terapia cu inalta frecventa

6. Terapia cu ultrasunete

7. Fototerapia

8. Terapia prin campuri magnetice de joasa frecventa

9. Laserterapia

10. Tratamentul cu lumina polarizata policromatica

11. Proceduri de hidrotermoterapie

12. Masajul terapeutic (masajul manual clasic): procedeele principale si ajutatoare de masaj;

actiunile si efectele masajului; conditii si reguli pentru practicarea masajului

13. Tehnici speciale de masaj

14. Termoterapia :Homeostazia de termoreglare: definitie, comportamentul termic la

expunere de factori termici variati, mecanismele de termoreglare de tip central si

periferic, patologia termoreglarii; Clasificarea procedurilor de termoterapie; Metodologii

de aplicare in termoterapie: crioterapie;

15. Ordinul MS nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea,

dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii

procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile

recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si

metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia:

- ANEXA Nr. 1- NORME TEHNICE privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in

unitatile sanitare publice si private.

· CAPITOLUL I - Definitii

· CAPITOLUL II - Curatarea

· CAPITOLUL III - Dezinfectia

- CAPITOLUL IV - Sterilizarea

- ANEXA Nr. 3 - Procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de

nivelul de risc.

16. Ordinul nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si

limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare:

- ANEXA Nr. 3 - METODOLOGIA de supraveghere a expunerii accidentale la produse

biologice a personalului care lucreaza in sistemul sanitar.

- ANEXA Nr. 4 - PRECAUTIUNILE STANDARD - Masuri minime obligatorii pentru

prevenirea si limitarea infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare.

17. Ordinul nr. 1.226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea

deseurilor rezultate din activitati medicale si a metodologiei de culegere a datelor pentru

baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale:

 

- ANEXA 1 – CAPITOLUL II – Definitii

- CAPITOLUL III  - Clasificari

- CAPITOLUL IV - Minimizarea cantitatii de deseuri

- CAPITOLUL V  -  Colectarea deseurilor medicale

- CAPITOLUL VI - Ambalarea deseurilor medicale

- CAPITOLUL XII- Resposabilitati in domeniul gestionarii deseurilor medicale- Art. 64:

Atributiile asistentei din unitatile sanitare.

18. Legea nr.46 din 2003. Legea drepturilor pacientilor

19. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de

asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical,

precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti,

Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, publicata in Monitorul Oficial al

Romaniei, partea I, nr.785 din 24.11.2008, aprobata prin Legea 53/2014, cu modificarile

si completarile ulterioare;

20. Codul de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al

asistentului medical din Romania, adoptat prin Hotararea Adunarii generale nationale a

Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din

Romania nr. 2/9 iulie 2009, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 560

din 12 august 2009, cu modificarile si completarile ulterioare;

 

Bibliografie pentru ocuparea posturilor de asistenti medicali de balneofizioterapie:

1. A. Radulescu - Electroterapie, Ed. Medicala S.A, Bucuresti, 2004

2. A. Radulescu , E. Teodoreanu – Fizioterapie , masaj terapeutic, bioclimatologie ,

Ed. Medicala Bucuresti , 2002

3. Delia Cinteza – Recuperare Medicala – Termoterapie – Ed. LIBRA VOX – 2003;

4. Ordinul Ministerului Sanatatii Publice nr. 1761/2021 - pentru aprobarea Normelor

tehnice privind curatenia, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare

5. Ordin nr.1101/2016 : privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare

a infectiilor asociate asitentei medicale in unitatile sanitare

6. Ordinul nr. 1.226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea

deseurilor rezultate din activitati medicale si a metodologiei de culegere a datelor pentru

baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale:

7. Legea nr.46 din 2003. Legea drepturilor pacientilor

8. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de

asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical,

precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti,

Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, publicata in Monitorul Oficial al

Romaniei, partea I, nr.785 din 24.11.2008, aprobata prin Legea 53/2014, cu

modificarile si completarile ulterioare;

9. Codul de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al

asistentului medical din Romania, adoptat prin Hotararea Adunarii generale nationale a

Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din

Romania nr. 2/9 iulie 2009, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 560

din 12 august 2009, cu modificarile si completarile ulterioare;

 

Rezultatul final

Rezultatul interviului

Rezultatul probei scrise

Rezultatul selectiei dosarelor 

Regulament de concurs


 

 Important !

ANUNT

 

Spitalul Municipal  "Dr. Gheorghe Marinescu", cu sediul in mun. Tarnaveni, str. Victor Babes, nr. 2, judetul Mures, organizeaza concurs conform H.G. nr. 1336/2022, pentru ocuparea urmatoarelor functii contractuale vacante, de:

- 2 posturi de portari la Compartiment Paza

Conditiile specifice pentru posturile de portari: Nivel de studii: Minimum 10 clase si atestat pentru exercitarea profesiei de agent de paza

- nu se solicita vechime

Conditiile generale de participare la concurs sunt:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs, inclusiv conditiile de exercitare a profesiei;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

Dosarele de concurs pentru posturile mai susmentionate vor contine urmatoarele documente:

a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (H.G. nr. 1.336/2022);

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor  prevazute la conditiile specifice ale fiecarui post

e) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar; sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

g) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

h) curriculum vitae, model comun european

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii

Copiile de pe actele prevazute lit. b), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs;

Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in perioada 16.05.2024 - 29.05.2024, pana la ora 14.00 la sediul Spitalului Municipal  "Dr. Gheorghe Marinescu", mun. Tarnaveni, str. Victor Babes , nr. 2, judetul Mures.

Concursul pentru ocuparea posturilor mai susmentionate se va desfasura la sediul spitalului astfel: 

- Selectia dosarelor de inscriere in data de 30.05.2024 pana la ora 15.00

- Proba scrisa  in data de 11.06.2024  ora 9.00

- Interviul de selectie  in data de 17.06.2024  ora 9.00

    

Data publicarii 15.05.2024


16.05.2024-29.05.2024 pana la ora 14.00

Depunerea dosarelor de inscriere la concurs

30. 05.2024- pana la ora 15.00

Selectia dosarelor de inscriere

31.05.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor selectiei  dosarelor de inscriere

03.06.2024 pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele  selectiei dosarelor de inscriere

04.06.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor contestatiilor privind rezultatele  selectiei dosarelor de inscriere

11.06.2024  ora 9.00

PROBA  SCRISA

12.06.2024 pana la ora 15.00

Afisarea  rezultatelor la  proba scrisa

13.06.2024  pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor la proba scrisa

14.06.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor  la contestatiile  probei scrise

17.06.2024  ora 9.00

INTERVIUL DE SELECTIE

18.06.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor la interviul de selectie

19.06.2024 pana la ora 15.00

Depunerea contestatiilor la interviul de selectie

20.06.2024  pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor la contestatiile  interviului de selectie

21.06.2024 pana la ora 15.00

Afisarea rezultatelor finale


Relatii suplimentare la sediul Spitalului Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu", mun. Tarnaveni, str. Victor Babes, nr. 2, judetul Mures, persoana de contact: Precup Antonela - sef serviciu RUNOS, telefon 0265446161, interior 150, fax 0265446156.

Concursul de va desfasura la sediul Spitalului Municipal "Dr. Gheorghe Marinescu", mun. Tarnaveni, str. Victor Babes, nr. 2, judetul Mures.

Bibliografie si tematica pentru ocuparea posturilor de portari

1. Legea nr. 333/2003 -privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. Hotararea nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;

3. Legea 319/2006 a Securitatii si Sanatatii in Munca cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Hotararea Guvernului nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;

 

Rezultatul probei scrise

Rezultatul selectiei dosarelor 

Regulament de concurs



 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

\

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

 Anunt arhivat. Click aici pentru vizualizare!

Spital Târnăveni Page Rank 6/10

copyright @2008 bts